Sunday, October 15, 2006

Asrianty

Hi Asrianty ku sayang... hehe... ni Junior saya masa di teknik... 1 tahun kami sekolah sama sama tapi kami nda tau pula kami ni saudara... kah kah kah... Dia ni orang Ranau... emm... dia ada aunt di Tamparuli... Abang saya selalu pi makan kedai si Aunt jadi, si aunt kasi kenal lah si As sama abang saya... one day, dorang ber sms... saya terbaca lah nama si As di telephone abang saya... adei... 3 tahun bah kami ndak terjumpa baru sa tau dia kerja jadi nurse... hahaha... tapi dia di Sandakan laa... Dulu, sebelum kami tau kami ni sedara... selalu kami emailing... hahaha... ada hati sa mau mengurat dia bah... nasib baik sa nda mengurat betul betul... Hey po... nanti sa bawa ko pulang lagi aa... nanti ko pula yang masak k... hehehe... Boyfren ko si Rony camana sudah? dia jeles lagi ama kita? hahaha... Jan ko nakal nakal k... chao!

No comments: