Saturday, September 23, 2006

Barbie


Ini muka mei mei saya... kah kah kah... cute kah? emmm... nama dia Jia Ling... Tapi dia cakap, panggil barbie jak... dia ni adik Jia Ming... Ntah lah apa sebab tapi dia cakap dia ndak ngam ama jia jia dia... Dia birthday 1hb 02 pun masih menagih hadiah walaupun sudah nak masuk bulan ogos... adei... mampuih kawe... kah kah kah... Dia ni melayu ndak berapa pandai... menulis boleh tapi bercakap susah... Dia speaking jak ngan saya... Time saya pergi rumah dia di Luyang, 3 jam baru dapat cari rumah dia sebab susah sangat dia nak tunjukkan arah... Klu dia, cari rumah bumbung merah dekat tokong jer... adei... nasib baik aku ni spesis bijak juga... Korang bukan tidak tau ada berapa tokong di luyang tu... rasanya ada banyak juga... porah betul dia ni... tapi lama uda saya ndak jumpa dia... nak berkenalan? ndak payah lah... hehe

No comments: