Saturday, September 23, 2006

Tracy

Ni pulak Tracy Teng... Saya panggil dia 'Ma Tong' erti dia mangkuk... tu bahasa cina... ntah betul ka ndak, sa pun ndak tau... hahaha... dia ni trainee saya paling pemalas waktu di Bina Puri dulu... apa lagi... saya suruh dia p supervise workers... suruh pi kira jumlah semua orang dalam site... mau dalam seribu pekerja... letih dia kira... hahaha... tapi lau masuk site... saya pun malu bab dia pakai payung laa... adei... malas nak bagi dia ikut... lepas tu kerja dia tidor jak... huk alaa... pantang saya keluar jak dari office, haa... tidur lah tu... tapi dia pandai jugak bodek saya... dia spent saya minum yoyo hari hari... hahaha... tak kisah laa... ko pun trainee jak... ko jadik bodoh pun saya pedulik apa... hahahaha... yoyo tau? alaa... tu minuman yang ada pearl tu... alaa... yang macam telur katak tu bah! huh... ndak tau lagi, pi center point and cari yoyo di tingkat 2 ka atau 3... saya pun uda lupa... ahaks!...
Ni pula gambar alien ni tengah curik tulang lah ni... lau mau tau, ni baru jam 9 pagi ni... pemalas sungguh... pastu bapak dia pesan lagi supaya ndak bagi dia turun site... nasib baik saya ni bukan diktator... hahah... Yang penting, semua yang trainee under saya, lepas keluar, mesti jadik tambah bodoh bab ilmu yang diturunkan tu semua ilmu mengorat jak... kah kah kah... ada juga sepisis camtu yang masih idup! hahahaha

No comments: