Thursday, September 21, 2006

Lorna

Po, apa ko wat dalam blog saya... hahaha... ni kawan saya juga ni... orang Penampang... skolah di Universiti Malaysia Sabah... hahaha... Saya pun ndak tau apa lagi mau tulis pasal ko ni... hehe... ok ok... Emm... saya jumpa dia di www.friendster.com/kabashitor... Masa tu... punya lah dia main sombong... saya mau ym dia pun dia bukan pedulik... ni dah kira member chat saya yang paling boring lah dulu... hehe... last last... best pulak bab dia pandai banyak cakap sudah kan... dulu kami declare setiap 05hb Feb tu adalah hari Popu sedunia... kah kah kah... hari Popu ni semua orang kena pakai baju putih pastu kena makan maggi jak setiap hari... huk ala... ada kah macam tu... suka hati jak lah... bukan kena iktiraf oleh Malaysia pun... hehe... emmm... saya pernah jumpa dia dua kali jak... lepas ni ndak mau jumpa lagi bab boyfriend dia ganas... dia sakit pun boyfriend dia tunggu dia di situ sampai dia sembuh... siap bagi air 4 botol yang sebotol ada 3.3 liter tu lagi suruh dia minum... dengar khabar, kalau ndak abis minum, dia mau terjun atas katil lah... macam macam... hehehe... Ok lah po... macam ni boleh kot... mana ada saya menguluk ko... saya memfaymes kan dia pun... hehehe... emm... apa lagi aa... tu jak lah... ganbate and jia you jia you! haha
Ni lagu kegemaran dia:

No comments: