Thursday, September 21, 2006

Norimah

Hehe... Ni member aku orang perak... Kerja kat KK... Jabatan Alam Semua laa 'Jabatan Alam Sekitar'... Apa lagi... Nama dia Norimah tapi dia begambar dekat ngan rusa so, panggil Norusa pun boleh... Ikut sedap kita jak lah... bagi lah nama apa pun... dia bukan pandai marah... hahahaha... Gambo kecik tu melambangkan dia memang kuat tidur... Buat taik mata memang favorite dia tu... Dia ada lesen bawah Alam Sekitar tu... Lesen Kilang Taik Mata... Hahaha... Asal aku p kursus, mesti ada muka tengkorak ni... Ni aku letak gambar dia kat sini sebab dia nak tumpang glamour... Haha... Tak glammer pun sebenarnya... Aku pun tak glammer... Hak hak hak! Dah lah tu Norimah... Aku tiada benda nak tulis untk ngko ni... Alaa... Bukan saudara pon... hahaha....

No comments: