Saturday, September 23, 2006

Matthew

Eh Matt... haha... Haro? Uiseh!.. Ni lah muka Arkitek muda ni... hehe... dia ni Supervisor dalam bidang Arkitekture bah... Hari hari dia kena marah Gusdur... hahaha... dia ni masa saya kerja di Bina Puri, tiap tiap petang dia mau pinjam camera digital dari saya sebab dia nak amik gambar anak dia... baru dapat anak kan time tu... hehe... Saya dengar, dia nak ambil alih kerja saya pulak sekarang... adei... mampus lah ko Matt... Korang nampak meja dua bijik tempat dia duduk tu? haa... tu lah meja saya dulu... Ada dua meja pun ndak cukup lagi tempat mau letak semua paper work saya... teno lah tray tu... semua penuh.... pastu belakang tempat saya amik gambar Mathew ni masih ada dua kabinet besi... saya jugak yang control... belum masuk Drawing lagi... mampus la ko Matt... hahaha.... Tapi lau ndak pam, ko call saya jer lah... lau setakat 10 tahun, mustahil saya boleh lupa experience saya tu... hehehehe

No comments: