Sunday, September 24, 2006

Jenety

Jennety... ko wat apa di muzium tu? hehe... Ni member saya yang pelik sket... masa dia Tingkatan 3, ini cerita dia ni... masa tu saya dalam tingkatan 5 kot... masa tu dia tengah tengok majalah kami... majalah sekolah laa.. pastu dia nampak gambar saya situ... Dia cakap, saya mau masuk SM Teknik lah... mau jumpa budak tu... saya lah konon... Skali dia masuk Teknik, saya pulak menganggur udah... hahaha... Dia cakap, kalau saya jumpa budak tu... memang jodoh lah konon konon... so, one day... masa saya sekolah Poli sudah.. saya ikut abang saya hantar order pergi rumah orang... sekali tu saya terjumpa dia... Di rumah dia pulak tu... masa tu dia tengah menyapu... hehehe... tapi kami ndak ada jodoh juga bab saya ndak pernah balas kad krismas yang dia bagi... bukan apa... masa tu, saya malas mau pergi pejabat pos... ye lah... saya pun mana ada contact number dulu... hahaha.. Ndak apa lah Jane, Boy friend ko lagi hensem tu dari bapa saya... hehehe... Jangan marah... teno bapa saya kecewa uda sa cakap camtu... kah kah kah... Bapa, Jan marah nanti ndak hensem... hehehe

No comments: