Thursday, September 28, 2006

Eva Vellarie

Hmm... Hehehe... Cuba korang teno, cute ker? adei... ndak best langsung... Camana say boleh minat ngan dia ni dulu? hehe... takde lah... masa form 5 dulu, saya selalu usik dia... nak ngorat lah tu... hahaha... tapi skang punya dia main sombong... dengan saya pun dia ignore juga telephone...Itu baru first time saya call... suruh orang lain sambut... adei... pastu ckap salah nombor pulak tu... bukan dia lah... member dia... pastu dia ni riak betul lah skang... huh! lau saya jumpa, mau saya lempang sekali... hehe... ndak bah... mana lah saya sampai jahat camtu skali... hehehehe... Dia amik engineering di UMS... Electronic laa... nanti dia cakap mau jadi IR... porah betul dia ni... kah kah kah... Wei Eva, ko uda jumpa lah ko punya jejaka pilihan yang pakai spek pastu cam pondan tu? hahahahaha

No comments: